måndag 15 april 2013

Åhhh äntligen!

Gipset är av, skenen som följde gipset är också borta. Heeeelt underbart! :) Nu har jag bara ett litet stöd när jag gör extra tunga saker. Jag försöker komma igång med allt som hör vardagen till och kan, äntligen, avlasta Björn lite. :) Tänk att man kan sakna bajsblöjor! ;) Det kan man faktiskt. Jag lovar!

Och vid besöket hos arbetsterapeuten i fredags så frågade jag lite försiktigt om virkning. :D Och jag blev faktiskt förvånad över svaret! Hon sa: Virkning är jättebra för att öva upp rörligheten i handen (jag har tappat en del i och med skadan). Börja med 10 min och öka med 5 min i taget, så länge det känns bra. Men tyvärr känns det en del i tummen och ned mot handleden. Så jag har knappt virkat alls. Men det kommer väl, så småningom!


Hjalmar blir hela 5 månader den 17/4. Tiden går otroligt snabbt. :) Han älskar allt som kommer på sked. Och såhär kan det se ut när man försöker mata sin son med gröt med vänster hand. :) Haha!

Inga kommentarer: