torsdag 7 februari 2013

Italian style

Det är ju inte alla svenska bebisar som får presenter från Italien. Men det har Hjalle fått! :) Till saken hör att Hjalmar är en stor svensk bebis. I Italien är bebisar små. Det har vi insett nu. :) Inte så förvånande, men endå. Kläderna är till en 9 månaders italiensk bebis. Byxorna passar precis på Hjalle, men skjortan kan han ha ett bra tag. Jackan fick vi däremot klämma på!


Kläderna är av en otrolig kvalité, riktigt mjuka och lyxiga. Jackan är verkligen jättefin! Så synd att den var lite liten...

Nu kan jag verkligen se att Hjalle är lik mig. Men jag tycker även han är lik sin morfar. Men jag tror jag själv är lik pappa... Svårt det där! Måste upp på vinden och leta efter foton från när jag var liten. :)

2 kommentarer:

MirriPirri sa...

Jag håller med om storlekarna utanför skandinavien. Har fått kläder köpta i spanien o USA och kag får alltid be om typ ett år större storlekar än va Z är just nu för att de ska passa bra NU(!) konstigt . Det är ju inte så att vi är jättar i skandinavien precis!

Karin sa...

Hallå! Å vad gullig den jackan såg ut. Ha det bra Karin