måndag 11 februari 2013

Hur går det med virkandet?!

Näe, de blir inte så mycket virkning nu för tiden... Näe. Av förklarliga skäl! ;) Men även pga att jag har en bråkig sena som jävlas, vid vänster tumme. Står i kö för operation. Inte skoj med en liten Hjalle. Nåja. Men jag har iaf börjat att virka en kofta åt Hjalle. En blå. :) Den ser lagom tråkig ut på bilden nedan, men det är iaf halva bakstycket. Jag arbetar efter detta mönster hos Pyssel och Mums. Hoppas ju att den blir klar innan han vuxit ur den! ;)


Sen virkar jag på ett litet hemligt projekt, en liten del av en gåva. Härliga våriga färger! Och gula underbara tulpaner som vi fick av Carolin och Tobbe i helgen. :)


1 kommentar:

AnNie sa...

Det är så härligt att få se lille Hjalmar då och då , synd med bråkiga senor, hoppas på snar bättring. Har lämnat en utmärkelse till dig på min blogg om du vill ta emot den mvh anita kram