torsdag 13 december 2012

Nu är det dags för tävling!

Såg du inlägget om Mitt husdjur? Kika här annars. En trevlig butik med stort sortiment. Jack mumsar just nu på hundbenet, bajspåsarna är hos daghusse och kattsängen väntar på Lisas samtycke. ;) Fiskarna har fått den nya termometern och snart ska de få smaka på det nya käket också. Mycket trevligt! Nu har du också chansen att få hem lite trevligt prylar från Mitt Husdjur. Vill du vinna ett presentkort på 100 kr hos www.mitthusdjur.se?


För att delta med

  • En lott - kommentera inlägget
  • Två lotter - Kommentera och länka till tävlingen i din blogg med bilden ovan
  • Tre lotter - Kommentera, länka till tävlingen och gilla Mitt husdjur på facebook
Saknar du blogg kan du delta med två lotter, med blogg kan du delta med tre lotter. Ange i kommentaren antalet lotter samt e-postadress.


Vinnaren dras den 31 december. :) Lycka till!

1 kommentar:

Lena sa...

Mina kattor där hemma hade nog blivit väldigt glada för en liten extra julklapp. :)
Jag är med och tävlar.