måndag 26 november 2012

Nothing but necessary...!

Ett charmigt uttryck på en strumpa enligt mig. För det är ju exakt vad det är - nödvändigt. Enligt Bobby Harper är det en knästrumpa, det står inget om stödstrumpa. Men jag upplever lite stödstrumpe effekt. Kanske pga mina breda vader!? ;)


Strumpan är iaf väldigt skön, men tyvärr inte snygg på. På mig blir den utdragen och vitaktig... Men själva foten passar fint och strumpan är skön. Men inte snygg på som sagt... Hade trådarna i strumpan varit svarta hade det nog inte alls blivit samma tråkiga effekt.


Jag har ju nästan fått tillbaka mina normala fötter och ben efter graviditeten. Men bara nästan! :)

1 kommentar:

Melody and M.E sa...

Klart vi återkommer till den här trevliga bloggen!
Förra gången fastnade vi ju i babybilderna, men
nu ska vi ta titt på dina projekt!
Hälsningar
från
Melody med matte