fredag 23 november 2012

Ett paket på posten :)

Jag älskar att få paket. Denna gång är det extra roligt eftersom jag precis "fått tillbaka" mina fötter efter graviditeten - 9 månaders utlåning till graviditetsguden! ;) Nej, men de såg ju ut (och kändes) som fotbollar under sista tredjedelen av graviditeten. Helt sjukt!


Paketet kom från Bobby Harper och innehåll tre fina strumpor. Under graviditeten har jag använt stödstrumpor, och fastnat lite för knästrumpor. Underligt men sant. Så jag valde att testa ett par från Salming. Jag valde även ett par ankelstrumpor från Salming. Dessutom blir jag lätt varm om fötterna, vilket dessa strumpor i bambu ska råda bot på.

Återkommer med åsikter inom snar framtid! :)

1 kommentar:

Melody and M.E sa...

Hit kom jag via Karins blogg och nu sitter jag bara och ler åt de ljuvliga babyfotona! Grattis till den superfina
killen! Ha det riktigt gott med baby, man och hund.
Hälsningar
från
Melodys matte