tisdag 10 januari 2012

Överraskande paket och nytt projekt

Idag låg det ett brev i brevlådan. :) I brevet låg ett litet paket. Inte för att vara tjatig men jag ääääälskar ju paket. ;) I paketet låg denna, och avsändaren var Vinterverkstan.


Vet du vad det är för något?! Det visste inte jag först. Så jag var tvungen att konsultera kompisen Carola. :) Vi gissade på hårspänne. Men efter en snabb titt på Vinterverkstan så förstod jag att de var en sjalnål! Det är till för att hålla ihop en sjal eller en kofta. Den är gjord i rosenträ. Så otroligt vacker! :) Läs gärna mer om den här. Nu måste jag ju skapa mig en sjal! Jag har massor att använda nålen på, men jag fick ju genast lust att skapa mig en egen sjal. :) Tusen tusen tack Vinterverkstan

Det är ju lustigt hur saker och ting blir... På vägen hem från jobbet var jag förbi en garnbutik och handlade lite garn till ett nytt projekt. Och tänkte "När jag kommer hem ska jag beställa en clover virknål, 6 mm från  Vinterverkstan. Hoppas den hinner komma innan helgen...". Och när jag kommer hem har jag fått ett brev av dem! :) Haha!


Vad tror ni detta ska bli? En ledtråd finns i min "Jag vill"-lista. ;) Garnet är Drops Eskimo, ett nytt favoritgarn. :)

1 kommentar:

XoxoSanna sa...

Skulle vilja gissa på att det ska bli en fin sjal ;)