fredag 1 april 2011

Har du blivit lurad idag?

Det är ju faktiskt 1 april. Jag har lyckats hålla mig undan skämten. Några små försök har jag stött på men inget jag egentligen köpt med hull och hår. :)

Månadens fråga är nu avslutad och jag kan meddela att majoriteten av mina besökare, närmare bestämt 63% har inte citrusträd. Och uppe i högra hörnet finner du nu en ny månadens fråga. Svara genast! :)


Jag vill passa på att hylla ett lite bortglömt bakverk - sockerkakan. En sockerkaka smaksatt med citronskal är alldeles underbart, i all sin enkelhet. :) Kanske ska du baka en sockerkaka i helgen?

2 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Jag tillhör dem som har ett citrusträd (typ av apelsin) och ingår i din undersökning, har funderingar på att köpa ett citronträd nu.
Några aprilskämt har jag inte råkat ut för än, vad jag vet, men dagen är ju inte slut ännu.
Färsk sockerkaka det är gott det.
Önskar dig en riktigt trevlig helg och lite vår värme är ju utlovat till helgen så i helgen skall det sås vårblommor i växthuset, nu åker värmen på där.

Kram Susanne

Lena/isklockan sa...

Nej... jag har inte blivit lurad och inte har jag lurat nån heller :-)) Fin sockerkaka. Blir allt lite sugen. Önskar dig en trevlig helg. Kram