måndag 28 februari 2011

Vårtecken den 28 februari


Idag är det den stora starten för Humlebackens vårteckensutmaning! Tyvärr lider det brist på ork här. Sedan mitten av förra veckan har jag varit superduperförkyld. Jag kände mig superrisig i torsdag, nästan bra i fredags förmiddag men vart sjukt dålig i fredags kväll... Just nu mår jag rätt ok men rösten existerar inte... Efter en dags arbete känner man sig rätt mör... Så ni får se om ursäkt när jag väljer att rapportera min förkylning som vårtecken. Är det inte alltid så att man blir lite förkyld sådär på vårsidan när ljuset kommer och man vill göra allt annat än att ligga i sängen och tycka synd om sig själv?

I helgen har vi varit på resande fot och hunnit med en hel del. Jag har ett fint trädgårdskit att visa, jag fick det av mina vänner i helgen! Superbra! Och sen hann jag minsann köpa två Dahliaknölar också. Håll ut, mer info kommer så snart jag är piggelin!

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Hihi, inte är förkylning ett vårtecken, om det inte är så att du gått utan strumpor och skor förstås ;)

Krya på dig!

Lena/isklockan sa...

Du får krya på dig så gott...
Kram