söndag 6 juni 2010

Jacks mentaltest

å självaste nationaldagen var det dags för Jacks mentaltest. Det är första gången en av mina hundar genomför ett MH. Mycket spännande! Jag och älsklingen hade funderat och gissat hur det skulle gå. Vi hade delvis rätt. Han reagerade starkare på skottet än vad vi trott men han hade ingen kvarstående rädsla för något moment, vilket är superskönt. Jag vill att han reagerar för skrämmande saker, det är sunt. Men jag vill inte att han har en kvarstående rädsla, det är inte bra. Så jag är supernöjd! :)

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa i Uppsala. Jag har möten och skola under veckan, men snart är jag hemma igen. Då ska ni få se bilder och kanske någon film också.

Just nu är älsklingen påväg för att hämta ett...

Bilden lånad från http://www.willabgarden.se/

... växthus! Vi har köpt ett Willab Juliana Compact. Så när jag kommer hem igen så finns det på plats! Helt otroligt! :) Men jag tror inte vi hinner få upp det i år. Men nästa år! :) JIPPIE!!!


Jag har vunnit igen! Hos Stinas butik har jag vunnit en påsa te från Västergården. Mysigt med te! Tusen tack Stina!

1 kommentar:

Lena/isklockan sa...

Ååå va´kul med ett växthus. Jag har kikat jag med under veckan på växthus. Både från Willab och Skånska byggvaror. Svårt att veta vad man ska ha. Roligt att få följa ert . Kram