onsdag 5 maj 2010

Min första blogg-vinst!

Wow! Så himla skoj! Jag har vunnit min första blogg-vinst. Vilken tur man har att vinna ett kakformspaket hos Maddesmumms som genomförde tävlingen tillsammans med Tårtpinglan! Supersöta rosa muffinsformar med vita prickar och alternativa pepparkaksformar. Kanske ska man baka några söta sommarkakor i fjärilsmotiv?

En sak är säker! De rosa formarna ska användas till mina supergoda cupcakes nästa gång jag bakar! :)

Tusen tack Madde och Tårtpinglan! :)

2 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Ett jätte GRATTIS!! Va´kul ....Man blir så glad när man vunnit..Kram

Sandra V sa...

Tack för besöket hos mig! Vilken fin blogg du har!
Jag bor i södra norrbotten och här får vi vänta ett tag till innan björkarna slår ut... Man får se till att sysselsätta sig med saker som får tiden att gå under tiden. :)
Ha en bra dag!
7S