tisdag 9 december 2008

Fullt med fjädrar och fina leksaker!

De små skruttarna bara växer och växer. Och nu ser man färgerna rätt bra! Och så mycket fjädrar det blivit! :) Nedan ser ni Ego, helt klart olivgrön.

Och nedan, mattes skönhet. Är hon inte fin?

Kan man hänga ut här och titta? Dora har så mycket myror i benen när hon är ute ur holken. Men rätt var det är så somnar hon i armvecket... ;)


Och här har vi snygg-grön. Vad kallas denna grön? Och så ruggig man ser ut när man precis får fjädrar!

Och näst minsta, som jag tror är olivgrön.

Och sen har vi plutten, som är kläckt 4 dgr efter ovanstående. Det var ju en bebis mellan dessa, som inte klarade sig... :( Den hade ju inte ens klivit ur ägget...


Och nu till leksakerna! En regnbågsboll!

En fodergömme-leksak! Lila är så snyggt!


En lila birdie-bagel. Ni börjar ana färgschemat va?


Och en lila djungelgunga!! Tusen tack Knytt/Vilda paradis för de suuuuperfina leksakerna. Men jag håller nog lite på dem till nya buren kommer! ;) Den är beställda men kommer inte förrän efter julhelgen. Det blir en bur från www.faboden.se som är specialbeställd. 200 cm lång, 190 cm hög och 70 cm djup. Det ni! ;)












4 kommentarer:

Kraxarna sa...

Bebisarna är verkligen ena sötmuppar. Och leksaker är alltid ett sådant glädjemoment, jag älskar att få paket :D

Anonym sa...

Cheezes vad de växer. När börjar de flyga omkring? Ojoj.

Anonym sa...

Ser fram emot att se bilder på buren :)

Lila är min favvofärg så jag tycker dina leksaker är asläckra :)

Anna sa...

Åh, vilka sötnosar! Snygg-grön är helt klart turkosa eller cyan... :D

Förresten! Känner du någon som heter Jeremias?! *sneglar på de andra kommentarerna* Min sambo heter ju det och det är ett sånt ovanligt namn så jag var tvungen att fråga honom om han följer din blogg... ;D