måndag 17 november 2008

ÄNTLIGEN!

Åh! Äntligen har det hänt! Som jag väntat! Mina (eg. Lisa & Bultens) första bebisar har kläckts! Var borta under helgen, och imorse när jag kikade ned i holken höll jag på att trilla baklänges. Två underbart fula ungar låg där o var alldeles rosa och jättefula!


Den större till vänster har ju helt klart kläckts först, jag tror han/hon heter Egon. ;) Och den andra är nog kanske en Sigrid. Vi får se!! Som ni ser har de sex syskon som ligger för kläckning. Frågan är om de blir ngt av dem och framförallt om någon överlever?

Och hur länge kan Annelie vänta utan att pilla?! Jag vill mysa med de små! Underbara söta ting! Men samtidigt vill jag ju inte göra dem illa, de ser så sköra ut!

Ber om ursäkt över alla utroppstecken, men jag är ju så till mig! :)

1 kommentar:

Anna sa...

Hahaha, de ser ut som kycklingfiléer! :D